Praktiske informationer

Her finder du praktiske informationer vedrørende overnatning, dress code, toastmaster, svar udbedes senest, gavekoordinator, allergier og tilstedeværelsen af børn.



Overnatning

Vi gør opmærksom på, at der desværre ikke er mulighed for at overnatte på Sohngaardsholm Slot.


Prøv istedet:

Hotel Hvide Hus: Vesterbro 2 - 9000 Aalborg. 9813 8400.
http://www.helnan.info/


First Hotel Aalborg: Rendsburggade 5, Aalborg - 9000 Danmark‎. 4368 2318.
http://www.firsthotels.dk/Vore-Hoteller/Hoteller-i-Danmark/Aalborg/First-Slotshotel-Aalborg/


Danhostel Aalborg: Skydebanevej 50 - 9000 Aalborg. 9811 6044.
http://www.danhostelaalborg.dk/


DanTaxi kan rekvireres på 7025 2525.



Dress code

Gerne mørkt jakkesæt for herrerne og kjole for kvinderne. 

Samme dress code er fint til både vielsen, receptionen og bryllupsmiddagen.




Toastmaster

Festlige indslag og taler bedes meddelt toastmaster Lars Munksgaard på mobil 4626 2286 eller lars_munksgaard@hotmail.com, senest d. 10. maj 2013.


Venligst respekter at sange frabedes.




Svar udbedes senest

15. marts 2013.

Maria; 26618567 eller maria_kjelsteen@yahoo.dk

Martin; 40324766 eller krogh76@hotmail.com



Gavekoordinator og ønskeliste

Brudens mor, Annette Christiansen, fungerer som gavekoordinator, og vi ser gerne at gavekøb koordineres med hende på mobiltelefon 2991 4747 eller mail poseidonvej_40@yahoo.dk. På forhånd tak!

Ønskeliste kan ses her.


Gaverne ønskes indpakket i cellofan. Dette fordi vi ønsker at tage os god tid til oppakningen af hver enkelt gave, og dentt derfor evt. først finder sted dagen derpå.



Allergier

Såfremt du har allergier, du ønsker vi skal være opmærksomme på i forhold til menuen, vil vi gerne vide dette ifm. tilmeldingen til festen.




Børn

Børn er meget velkomne i kirken og til receptionen. Middagen er dog udelukkende for voksne.

Skulle børnene komme til at kede sig i kirken, vil der fra kirkens side, blive udleveret en kuffert med forskellige legesager og malebøger.

Af hensyn til Sohngaardsholm Slot, vil vi meget gerne vide, hvor mange børn som kommer med til receptionen. Oplys venligst dette ved din/Jeres tilbagemelding på invitationen.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.